Home
Trgovina
Favoriti0
|PROLJETNO ČIŠĆENJE ZALIHA| DO -60%!
Iskoristite priliku i ugrabite nevjerojatne popuste na našu široku ponudu proizvoda.
GLEDALI STE

Isporuku robe vršimo putem dostavne službe Mail Boxes Etc za područje cijele Hrvatske te vlastitom dostavom na području cijele Hrvatske osim otoka koji nisu povezani mostom.

Svi će proizvodi biti zapakirani tako da se izbjegne bilo kakvo oštećenje prilikom transporta.

Nudimo na odabir nekoliko modela dostave:

1 – BESPLATNA DOSTAVA – za sve narudžbe aparata iznad 100€ ( cijela Hrvatska – uključujući  otoke koji imaju normalnu cestovnu vezu mostom ili trajektom. Za otoke koji nemaju promet automobilima te teretnim vozilima besplatna dostava ne vrijedi za pakete iznad 2 kg te se ista dogovara nakon ili prije kupnje ako je na taj otok moguća dostava paketa iznad 2 kg ).

*Besplatna dostava uključuje dovoz do adrese ( bez nošenja ) – 1 osoba dolazi na dostavu – roba dostavlja do prve prepreke (ulaz u zgradu, dvorište)

Napomena: dostava kurirskom službom ne podrazumijeva nošenje u stanu, montažu i ugradnju naručenih artikala.



2- KLASIK DOSTAVA – sa uključenim nošenjem do ulaza u stan

Na području cijele RH osim za otoke koji nisu povezani mostom.

Cijena dostave:

 – Za proizvode do težine 2 kg cijena dostave je 5,00 € 

 – Za proizvode do težine 15 kg cijena dostave je 10,00 € 

 – Za proizvode težine veće od 15 do 50 kg kg cijena dostave je 15,00 €

 Za proizvode težine veće od 50 do 100 kg cijena dostave je 20,00 € 

 – Za proizvode težine veće od 100 kg cijena dostave je 70€ 

Dostava se obavlja radnim danom od ponedjeljka do petka u vremenu od 8:00 do 16:00 sati. 
Kupac će biti obaviješten dan ranije o terminu dostave u okvirnom vremenu od 3 sata u dogovoru sa strankom. 

Dostava se vrši do ulaza u stan ili kuću. Nije moguć ulaz u stan ili kuću do unutarnjih prostorija (kupaonica, kuhinja, ostava i sl.) ili dvoetažnih stanova. 

Za eventualna oštećenja po stanovima i kućama ne odgovaramo. 

-dostava je moguća do 4. etaže bez lifta ukoliko su stubište i hodnici oslobođeni prepreka (tegle sa cvijećem, ormarići i sl.) za prolazak aparata, ukoliko je nemoguće aparatom koji je u 

originalnom pakiranju proći kroz iste, dostavljači ostavljaju aparat na poziciji do koje on nesmetano prolazi originalno zapakiran. 

Dostava iznad 4. etaže je moguća ukoliko u objektu postoji lift u koji stane aparat u originalnom pakiranju.


 

 – Cijena dostave rezervnih dijelova je: 5,00 € 

 – Dodatak za lomljive rezervne dijelove: 3,00 €



 

3. DOSTAVA U PAKETOMAT BOX NOW 

BOX NOW paketomati su postavljeni na otvorenom, na lokacijama dostupnim 24/7 i ekološki su prihvatljivi jer rade isključivo putem obnovljivih izvora energije.

Paketomat je inovativni uređaj kojim se možete koristiti za primanje i slanje svojih paketa 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. U današnjem užurbanom načinu života teško je uskladiti termine svih svojih obveza i zato će vam ponekad odgovarati da dolazeći paket preusmjerite na najbliži paketomat i preuzmete ga kad vam to bude najviše odgovaralo.

Maksimalna veličina paketa za paketomat: 60x45x36 cm

PRONAĐI PAKETOMAT

 

Rok dostave

Dostavu obavljamo u roku od 3 – 5 radnih dana ( za robu sa oznakom “isporuka odmah” ) te 5 – 7 radnih dana za svu ostalu robu.

Dostava na otoke bez povezanosti mostom vrši se u roku 7-14 radnih dana ( ovisi o kvaliteti povezanosti otoka sa kopnom te sezonskom utjecaju )

Dostava za pakete veće od 5 kg na otoke bez prometa se vrši prema dogovoru.

Subote, nedjelje i praznici ne računaju se u rok dostave.

Nakon predane pošiljke dostavnoj službi zaprimit ćete email sa informacijama o Vašoj pošiljci

Ako ste odabrali Klasik dostavu ( sa uključenim nošenjem ) ili Premium dostavu ( sa uključenom montažom uređaja ) naši djelatnici će Vas kontaktirati oko dogovora o danu i vremenu dostave.

Napomena: U slučaju bilo kakvih promjena u vremenskom okviru dostave, svakako ćemo vas obavijestiti putem emaila ili telefona.

 

Preporuke kod preuzimanja robe
Preporučujemo prilikom preuzimanja proizvoda provjeriti sva eventualna oštećenja i odmah ih reklamirati dostavnom radniku koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja.
Roba je osigurana od gubitka u dostavi. Kupac je obavezan prilikom preuzimanja robe potpisati otpremnicu ili dostavnicu te je dostavna služba uzima kao potvrdu o preuzimanju.

Kupac prilikom uručenja trebao bi provjeriti sadržaj pošiljke za sve pripadajuće dijelove navedene u specifikaciji proizvođača. U slučaju nedostataka molimo da nas obavijestite što je ranije moguće!

U slučaju kašnjenja zbog više sile (izgubljeni proizvodi, oštećeni proizvodi u dostavi u distribucijskom centru partnera koje je isti vratio u eHome bez isporuke kupcu i sl.) eHome.hr ne preuzima odgovornost na „prvi rizik” i obvezuje se poslati zamjenski proizvod u najkraćem roku.

VAŽNO: Ako ne primite robu u dogovorenom roku, molimo Vas da nas obavijestite što je prije moguće mailom ili telefonom!

Back to Top
Ocjena ehome.hr na Trustprofile recenzija je 7.4/10 temeljena na 123 recenzije.
Proizvod je dodan u košaricu